Handelsbetingelser

Introduktion

Det med småt…
Vi har forsøgt at gøre det så enkelt som muligt at være kunde hos os.
Vi har listet vores handelsbetingelser nedenfor som vi anbefaler at du læser godt igennem. På den måde sikre vi os, at du får den nødvendige information om, hvilke tilbud og vilkår Trier Gruppen har overfor vores kunder. Du er altid velkommen til at ringe på tlf. 69606050 hvis du har spørgsmål.

Fuld gennemsigtighed giver efter vores mening det bedste samarbejde og samspil mellem kunde og leverandør.


Persondatapolitik

Når du bliver kunde hos os, afgiver du personlige oplysninger såsom navn, adresse, telefon nummer og e-mail. Disse oplysninger registreres udelukkende i vores system.  Vi følger de til enhver tid gældende regler for opbevaring af persondata og benytter alene disse oplysninger til at kunne levere de bestilte serviceydelser. Oplysningerne overdrages ikke til tredjemand. Som kunde kan du til enhver tid for indsigt i, gøre indsigelse mod eller får rettet registreret oplysning ved henvendelse til os.


Udvendig vinduespudsning

Udvendig vinduespudsning udføres i abonnement med et fast besøgsinterval hver 4, 8, eller 12 uge.
Ved abonnement bliver der ikke nødvendigvis pudset vinduer på et bestemt tidspunkt eller ugedag. Pudsningen er fastsat til en given uge og således ikke fastsat en specifik ugedag. Du kan f.eks. opleve at få pudset om mandagen ved første besøg og om tirsdagen ved næste besøg. I sjældne tilfælde kan vi være nødsaget til at foretage forskydninger i abonnementsintervallet, f.eks. på grund af vind og vejr eller sygdom. Vinduer inde på altaner eller lign, tages kun hvis der er mulig tilgang gennem huset til disse. Det er ikke tilladt for vinduespudseren at bruge stige eller lign. for tilgang til disse.
Vi benytter både traditionel vinduespudsning med vand og sæbe, indvasker og skviz samt vinduesvask med vaskeanlæg. Ved brug af vaskeanlæg. Ved udvendig vinduespudsning bruger vi ofte også vaskeanlæg, som anvender ”rent vand” (demineraliseret vand), hvilket gør at der ikke kommer kalkpletter. Vaskeanlæg kan kun anvendes udvendig og giver et ligeså flot resultat, som vask med vand og sæbe. Vaskeanlæg kræver ikke efterfølgende aftørring med klud, da det overskydende vand blot fordamper. Ved brug af vaskeanlæg såsom ved vinduesvask, kan der ved ekstra beskidte vinduer, ved første besøg forekomme lettere pletter eller små render som i så fald vil forsvinde efter andet besøg. Dette udløser ikke gratis tilbagekald.


Indvendig vinduespudsning

Indvendig vinduespudsning kan tilpasse efter behov. Du kan vælge at få det med i et fast interval f.eks. ved hver anden eller tredje besøg. Du kan også bestille indvendig pudsning efter behov i forbindelse med din udvendige vinduespudsning. For at sikre at vi har tid, skal dette bestilles på mail senest 2 dage før besøg. Har du ikke fået bestilt, er du altid velkommen til at spørge vinduespudseren når han ankommer om han også har tid til at pudse indvendigt. Du modtager en sms 1-2 dage forinden dit besøg med præcis dato samt et tidsinterval på 2 timer for ankomst.  Hvis ikke du er hjemme, er det altid muligt at lægge en nøgle og skrive en mail med placering.
Det er også muligt at få noteret ind på din aftale, hvor du lægger nøglen, således du ikke behøver skrive fra gang til gang. Hvis ikke du er hjemme eller har lagt en nøgle samt informeret herom, pudser vi alle tilgængelige vinduer udvendigt.


Inden indvendig vinduespudsning

Det er vigtigt, at der er ryddet foran alle vinduer, så vi har plads til at udføre arbejdet. Eksempelvis genstande i vindueskarme, større møbler, krukker mv. Det er ligeledes dit ansvar at alle vinduer og døre kan åbne og lukkes problemfrit, samt at vindueskarme, radiatorer og lign. Er i rimelig stand, da det i nogle tilfælde kan være nødvendigt at lægge lidt vægt på karme, rammer, radiatorer mv. Hvis du har vinduer, der er svære at åbne, skrøbelige vindueskarme eller lign. Så fortæl det til os, så vi kan finde en god løsning og undgå skader. Vi fraskriver os ethvert ansvar for skader på vinduer, døre, vindueskarme, løsrevne radiatorer, gardiner, krukker og lign. Som følge af dårlig stand eller hvis disse ikke er flyttet tilstrækkeligt væk fra arbejdsområedet.
Er det ikke muligt at pudse vinduer indvendigt, pudser vi som hovedregel altid udvendigt.


Sms-advisering

Du modtager en autogenreret sms 1-2 dage før dit planlagte indvendige besøg, med præcis dato samt et tidsinterval på 2 timer for ankomst. Vi har ikke mulighed for at rykke besøget til en anden dag, da opgaven er planlagt sammen med andet arbejde i området, og derfor skal udføres samtidig.
Hvis du modtager en besked med besøg f.eks. mellem kl. 8-10, men det først passer mellem f.eks. kl. 10-12, har du mulighed for at skrive en mail og anmode om ændring af tidspunktet på dagen. Dette er dog ingen garanti. Kan du ikke være hjemme, er der mulighed for at lægge en nøgle, og skrive en mail med placering. Det er også muligt at få skrevet en fast placering af nøgle ind på din aftale, så du ikke behøver at skrive fra gang til gang.
Ved aflåst have, port eller lign. Kan du modtage en sms-advisering dagen forinden, med en dato så du kan sørge for tilgang til alle vinduer.


Afmelding/ændring af aftale

Opstår der behov for at springe et besøg over f.eks. pga. renovering eller ferie, skal det meldes senest ugen før dit næste planlagte besøg.
Når et besøg er planlagt, har vi sat tid af til arbejdet ifølge det aftalte interval og vi fakturerer derfor 50% af beløbet ved afmelding op til 48 timer før det planlagte besøg. Hvis der afmeldes senere end 48 timer før, vil der blive faktureret 100%. Dette fordi vi kommer til at stå med et hul i arbejdsdagen, hvor vi kunne have planlagt andet arbejde.
Ved for sen afmelding når der er planlagt både indvendig og udvendig vinduespudsning, vil vi nøjes med at pudse udvendigt, medmindre du aktivt frabeder den udvendige del. Du vil blive faktureret fuldpris for udvendig pudsning uanset om der pudses eller ikke.
Skulle der ske ændringer i tilgangen til vinduerne f.eks. ved aflåst baghave eller lign. Er du selv ansvarlig for at informere herom så der kan adviseres på forhånd og laves tilgang.
Ved begrænset eller ingen tilgang, vil der blive faktureret fuld pris.


Opsigelse/binding

Du er aldrig bundet af aftalen og du kan derfor når som helst opsige aftalen.
Ved erhvervskunder, hvor der ligger en særskilt aftalekontrakt, kan bindingen variere efter aftalen. Opsigelse skal ske senest ugen før dit næste planlagte besøg, så vi undgår at have sat tid af til opgaven. Ved opsigelse senere end ugen før vil der blive faktureret for dit næste besøg. Se afsnittet ”afmelding/ændring af aftale”.
Ved oprettelse af en abonnementsaftale, binder du dig til 2 besøg, eller et beløb svarende til 2 besøg. Dette fordi vi første gang bruger ekstra tid til at komme i bund med vinduerne.
Opsigelse skal ske på e-mail. Bemærk, at aftalen først er opsagt når du har modtaget en bekræftelse på mail. Skulle du ikke have modtaget en bekræftelse, så kan der have været fejl i afsendelse/modtagelse. Tag da kontakt til os på telefon.


Forsinkelser og tidsændringer

Det er vigtigt for os at levere en god service og vi gør alt, hvad vi kan for at overholde de tidspunkter, vi har aftalt. Dog kan der ske uforudsete hændelser i løbet af en dag, som gør at der kan forekomme tidsændringer. Såfremt der sker større tidsændringer, f.eks. på +/- 30 minutter, så vil du blive ringet op og informeret herom.


Ferie/sygdom

Ved ferie, helligdage eller sygdom kan der ske forskydninger i intervallerne. Det kan betyde at hvis der f.eks. går 1 uge for længe imellem 2 besøg, vil der gangen efter gå 1 uge mindre, for at udligne.
Du vil aldrig få flere besøg, set ud på året end aftalt.


Vejret

Vi pudser vinduer i stort alt slags vejr. Sne, regn, blæst og frost hindrer os ikke i at pudse din vinduer.
Ved ekstraordinært stormvejr eller hård frost kan være vi undlade at pudser vinduer.  


Hvad kan du forvente bliver vasket væk ved almindelig vinduespudsning

Ved almindelig vinduespudsning fjernes, almindeligt snavs, forårsaget af vind og vejr, aftryk for fedte fingre, ekskrementer fra fugle og insekter. Almindelig vinduespudsning dækker ikke større klistermærker eller klister herfra, større mængde silikone, olie- og malingrester massivt grillfedt, kalk, mørtel og cement. F.eks., hvis dine vinduer har været vidende til en istandsættelse eller facaderenovering, vil dette ikke kunne klares med en almindelig vinduespudsning, men vil kræve en afrensning. Ønskes en afrensning skal dette aftales på forhånd. Vi er serviceminded og fair, og fjerner som oftest det meste snavs mv. som kan klares uden en decideret afrensning uden beregning. Såfremt at det er ud over det sædvanlige og en afrensning er nødvendigt, vil vi gøre dig opmærksom på dette og aftale nærmere herom.


Reklamation/tilfredshedsgaranti

Vi ønsker 100% tilfredse kunder og giver derfor ”tilfredshedgaranti”. Hvis du mod forventning ikke er tilfreds med vinduespudsningen, så kontakt os hurtigst muligt og inden for 24 timer. Så kommer vi forbi og udbedre hurtigst muligt, uden beregning. Ring på tlf. 69606050 eller skriv på info@triergruppen.dk


Priser

Alle priser er i danske kroner og inkl. moms
Prisen forudsætter at du har afgivet korrekt information ved bestilling. Vi forbeholder os ret til at justere prisen, hvis informationerne ikke er korrekte eller hvis der er andet uforudset ved boligen, f.eks. at vinduerne er meget beskidte, kræver afrensning, eller at opgaven af andre grunde tager længere tid end forventet. Hvis vi er nødsaget til at ændre prisen, vil du altid blive informeret inden opgaven påbegyndes.  


Prisregulering

Der kan ske prisreguleringer ved ændringer i antal oplyste vinduer, eller hvis intervallet for aftalen ændres. Vi indexregulere vores priser én gang hvert andet år ifølge almindelig iflation.


Afrensning

Hvis dine vinduer har været vidne til istandsættelse, facaderenovering eller lign., vil det typisk være en god ide at bestille en afrensning. Ved afrensning kan vi fjerne genstridigt snavs, maling, mørtel etc.
Afrensning kan være forbundet med en risiko for ridser. Vi fralægger os derfor ethvert ansvar for skader forbundet med arbejdets udførelse. Vi bruger naturligvis professionelt udstyr samt vores ekspertise for at undgå at dette sker.
Vi forbeholder os retten til at fraskrive os ethvert ansvar for ridser i forbindelse med afrensningsopgaver med kniv. I tilfælde af skader er det kundens ansvar at bevise skylden.


Skader og ridser

Skulle der opstå en skade i forbindelse med vinduespudsning, så kontakt os hurtigst muligt og inden for 24 timer. Såfremt vinduespudseren selv opdager, at der er sket en skade, informere vi naturligvis om det med det samme. Bemærk, vi fraskriver os ethvert ansvar for skader på vinduer, døre, vindueskarme, løsrevne radiatorer og lign. Som følge af dårlig stand. Se afsnittet ”inden vinduespudsningen”. Bemærk desuden, at langt de fleste vinduer er let ridsede grundet slid, vind og vejr mv. oftest ser man først disse ridser, når vinduerne er nypudsede og solen står lige ind. Der ville skulle meget til for at ridser skulle skyldes pudsningen. Vi benytter professionelt udstyr, som er skånsomt og designet til at polere vinduer skånsomt uden at ridse. Mange gange er vinduerne blevet ridset inden vinduespudsningen, men først efter arbejdets udførelse er ridserne synlige.


Betaling

Betaling skal ske ifølge forfaldsdato på faktura. PBS-betaling, kan give længere forfaldsdato på over en måned. Betaling sker pr. faktura, som sendes efter arbejdets udførelse. Betaling kan ske med MobilePay, Giroindbetaling eller via betalingsservice. Ved for sen betaling sender vi en venlig påmindelse, uden gebyr. Efterfølgende første rykker på kr. 50,- efterfulgt af anden rykker på kr. 100,- og sidst tredje rykker på kr. 100,-. Er indbetaling fortsat ikke modtaget, sendes en inkassovarsel, hvorefter sagen overgår til retslig inkasso.


Forbehold og ændringer

Vi tager forbehold for tastefejl og forbeholder os ret til at opdatere nærværende handelsbetingelser uden varsel.


Accept af betingelser
Når du bestiller en gangs ydelser eller laver en abonnementsaftale , så acceptere du nærværende betingelser.


Spørgsmål

Skulle du være i tvivl om noget, er vi altid klar til at hjælpe.

Trier Gruppen ApS
CVR: 41752440
Bjælkevangen 26, 2690 Karlslunde

BLIV RINGET OP I DAG OG FÅ ET GRATIS OG UFORPLIGTENDE TILBUD.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.